CRM
Το CRM η αλλιώς (Customer Relationship Management ή Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων) είναι μια υπηρεσία η οποία διευκολύνει μια εταιρεία κατά την αλληλεπίδρασή της με τους πελάτες της, υφιστάμενους και δυνητικούς. Ουσιαστικά αυτό που κάνει ένα σύστημα CRM είναι να διαχειρίζεται τα προσωπικά στοιχεία, τις πωλήσεις και τη ροή των διεργασιών που αφορούν στους πελάτες, ξεκινώντας πολύ πριν την πώληση και συνεχίζοντας μετά από αυτή.
Επικοινωνήστε μαζί μας για ολοκληρωμένες λύσεις.
ERP
Το ακρωνύμιο ERP προέρχεται από τα αρχικά των λέξεων Enterprise Resource Planning, το οποίο μπορεί να αποδοθεί στα ελληνικά ως «σύστημα επιχειρησιακού σχεδιασμού». Στο internet υπάρχουν αμέτρητες αναλύσεις και επιστημονικά άρθρα για το ERP. Ωστόσο, ο επικρατέστερος ίσως ορισμός είναι πως το ERP είναι ένα σύστημα λογισμικού, το οποίο είναι επιφορτισμένο με το να διαχειρίζεται όλες τις λειτουργίες της επιχείρησης, με απώτερο σκοπό την αύξηση του business performance (Wikipedia ορισμός ERP). Αυτό επιτυγχάνεται με την ορθολογικότερη οργάνωση και αξιοποίηση δεδομένων και πόρων της επιχείρησης (ανθρώπινου δυναμικού, υλικού, οικονομικών πόρων κ.λπ.)
Connect Engage Inspire
Customer care
Προσφέρει στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών όλη την απαιτούμενη πληροφορία για να ανταποκριθεί με ακρίβεια και αποτελεσματικότητα στα αιτήματα και στα παράπονα των πελατών με αυτοματοποιημένες διαδικασίες. Διασφαλίζει υψηλό επίπεδο στην εξυπηρέτηση των πελατών από την πρώτη επικοινωνία..
Loyalty
Ευέλικτο σύστημα για επιτυχημένα προγράμματα πιστότητας. Διαχειρίζεται αποτελεσματικά μέλη, πολλαπλά επίπεδα loyalty, δυναμικά σενάρια ανταμοιβών, διασυνδέεται με POS και παρακολουθεί την απόδοση του προγράμματος. Οι δυνατότητες προσωποποιημένων ενεργειών marketing σε συνδυασμό με loyalty portal & loyalty app ισχυροποιούν τον δεσμό του πελάτη με την επιχείρηση.
Automation Marketing
Σύγχρονα εργαλεία Segmentation και RFM analytics επιτυγχάνουν στοχευμένες πολυκαναλικές επικοινωνίες, προωθητικές ενέργειες και εκδηλώσεις με το κοινό της επιχείρησης. Το λογισμικό παρέχει ολοκληρωμένη διαχείριση πλάνων marketing, από το σχεδιασμό των ενεργειών και τον προϋπολογισμό τους έως την ανάλυση της αποτελεσματικότητάς τους για συνεχή βελτιστοποίηση.
Data Mining Tools
Παρέχει διευρυμένη και αξιοποιήσιμη πληροφόρηση για κάθε δραστηριότητα της επιχείρησης, επιτρέποντας την γρήγορη και στοχευμένη λήψη αποφάσεων, εφαρμόζοντας: Segmentation RFM Analysis ABC Modeling GEOanalytics & B.I.