Τι είναι το ψηφιακό μάρκετινγκ;

Το ψηφιακό μάρκετινγκ περιλαμβάνει όλες τις προσπάθειες μάρκετινγκ που χρησιμοποιεί μια ηλεκτρονική συσκευή μέσο του διαδικτύου. Οι επιχειρήσεις εκμεταλλεύονται ψηφιακά κανάλια όπως μηχανές αναζήτησης, κοινωνικά μέσα, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και τους ιστοτόπους τους για να συνδεθούν με τους τρέχοντες και μελλοντικούς πελάτες.

Η δουλειά των digital marketers

1. Ο πολλαπλασιασμός των ψηφιακών καναλιών. Οι καταναλωτές χρησιμοποιούν πολλαπλά ψηφιακά κανάλια και μία ποικιλία συσκευών που χαρακτηρίζονται από διαφορετικά πρωτόκολλα, προδιαγραφές και διεπαφές – και αλληλοεπιδρούν με αυτές τις συσκευές με διαφορετικούς τρόπους και για διάφορους σκοπούς.

2. Η αύξηση του ανταγωνισμού. Τα ψηφιακά μέσα είναι σχετικά φθηνά, σε σύγκριση με τα παραδοσιακά μέσα, καθιστώντας τα προσιτά σε σχεδόν κάθε επιχείρηση, κάθε μεγέθους. Ως εκ τούτου, γίνεται πολύ πιο δύσκολο να τραβήξετε την προσοχή των καταναλωτών.

3.Έκρηξη του όγκου των δεδομένων. Οι καταναλωτές αφήνουν πίσω τους πολλά «ίχνη» μέσα από τα ψηφιακά κανάλια. Είναι εξαιρετικά δύσκολο να χειριστείτε όλα αυτά τα δεδομένα, καθώς και να εντοπίσετε τα κατάλληλα δεδομένα που θα σας βοηθήσουν να πάρετε τις σωστές αποφάσεις μέσα σε αυτό τον τεράστιο όγκο (Big Data).

Τρία είναι τα κλειδιά για την επιτυχία του digital marketing στον οργανισμό σας:

1. Διαχειριστείτε τις πολύπλοκες σχέσεις σας με τους πελάτες σε όλα τα κανάλια – και ψηφιακά και παραδοσιακά.

2. Ανταποκριθείτε στους πελάτες σας και δημιουργήστε δυναμικές αλληλεπιδράσεις μαζί τους.

3. Αντλήστε αξία από τα Big Data, και λάβετε αποφάσεις πιο γρήγορα από ποτέ.

Επικοινωνήστε μαζί μας για να έχετε ένα επιτυχημένο digital marketing.

Close Menu